Witaj w sklepie BeBeautify!
Waluta


Zwroty/Reklamacje/Gwarancje/Wymiana

...

Zwroty towarów

Jeśli zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz odesłać go do sklepu internetowego w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny zgodnie z prawem konsumenta i obowiązującymi przepisami. Jest to warunek konieczny do uzyskania zwrotu gotówki. Od momentu otrzymania oświadczenia otrzymasz zwrot środków w terminie nie później niż do 14 dni. 

Napisz do nas

Postępuj zgodnie z instrukcją poniżej aby odstąpić od umowy.

Krok 1

Wypełnij formularz zwrotu dostępny w Twoim profilu klienta lub wydrukuj i wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy dostępne na stronie e-sklepu.

Krok 2

Spakuj produkt/-y do zwrotu – możesz wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie. Możesz też dołączyć fakturę (którą otrzymasz w mailu lub możesz ją pobrać z profilu klienta, w zakładce „Moje Zamówienia”).

Krok 3

Przesyłką opłaconą z góry (na swój koszt) odeślij produkt/-y na poniższy adres:

Be-Be.pl

ul. Herbowa 20/77

20-551 Lublin, Polska

W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należność za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).

Wybierając płatność Dotpay, możesz zwrócić zakupione produkty w ciągu 14 dni dowolną wysyłką na adres naszej siedziby jedynie przesyłką opłaconą z góry (na swój koszt). Jeżeli zamówienie z płatnością Dotpay nie zostało jeszcze przez Ciebie opłacone, kwota do zapłaty zostanie automatycznie pomniejszona o wartość zwracanych produktów. Jeżeli należność Twojego kredytu w Dotpay została już spłacona, kwota za zamówione produkty zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe. W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za zwrócone produkty w takiej samej formie, w jakiej dokonano zapłaty (na konto bankowe lub na kartę).

Postępuj zgodnie z instrukcją poniżej aby wymienić produkt.

Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

Postępuj zgodnie z instrukcją poniżej aby złożyć reklamację.

Krok 1

Wadliwy produkt z pisemnym zgłoszeniem reklamacji możesz wysłać bezpośrednio do działu reklamacji lub skontaktuj się z nami pod adresem email: [email protected] celem wygenerowania opłaconej etykiety zwrotnej.

Krok 2

Aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji sugerujemy wypełnić i wydrukować formularz, a następnie dołączyć do pudełka z reklamowanymi produktami. Zaznacz na nim, że reklamujesz artykuły oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (sugerujemy owinięcie pudełka w papier lub folię oraz oklejenie taśmą). Po zapakowaniu przesyłki i naklejeniu etykiety adresowej, rekomendujemy dopisanie bezpośrednio nad nią słowa „REKLAMACJA”.

Krok 3

W celu bezpłatnego odesłania reklamowanego towaru za pośrednictwem DHL skontaktuj się z nami pod adresem [email protected], wpisując w tytule numer zamówienia. W ciągu 24 godzin otrzymasz od nas wiadomosć zwrotną z instrukcją do odesłania towaru.

Krok 4

Twoją reklamację rozpatrzymy i ustosunkujemy się do niej niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia do nas reklamowanego produktu lub wcześniejszego przesłania oświadczenia o reklamacji drogą elektroniczną. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi przez Ciebie w zgłoszeniu reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji i decyzji o zwrocie środków, zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

Krok 5

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: Dotpay oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu. W sytuacji, gdy reklamowany towar był zakupiony ze środków z karty podarunkowej, zwrot kwoty nastąpi na kartę podarunkową w adekwatnej wysokości do wydanych środków. Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

Krok 6

Adres do obsługi zwrotów/reklamacji:

Be-Be.pl

ul. Herbowa 20/77

20-551 Lublin, Polska

Na wszystkie zakupione produkty w sklepie Be-Be.pl przysługuje Ci minimum 2 lata gwarancji.